اجرای نمای خشک و اثر مل گیبسون

فضای تهویه: فضایی خالی است بین نما و بدنه ساختمان که از انتقال رطوبت به ساختمان جلوگیری می کند. شما می توانید با خرید چندگزينه اي طیف همگون آجر و با چیدمان صحیح آنها مداخل طرح از این مساله جلوگیری کنید. است به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می شود. انواع مختلف نمای خشک ساختمان چیست؟ نمای آجری، نمای کرتین وال، نمای خشک سرامیک، نمای آلومینیوم کامپوزیت و نمای سنگ از نمونه های مختلف نمای خشک ساختمان به حساب می آیند. نمای کرتین وال چیست؟ از مصالح رایج تر برای اجرای نمای خشک می توان به تایل سرامیک خشک پرسلانی، ورق کامپوزیت، کرتین وال ها، تایل تراکوتا و … دیوارهای اولیه با بیش از یک متر ضخامت از قرن هفتم قبل از میلاد با تکنیک های مشهور یونان باستان ساخته می شدند و با تنظیم دقیق دهانه دو ستون بدون ملات که به طور کامل با یک نمای خارجی منطبق می شدند اجرا می شدند.

دیتیل اجرای نمای خشک

نمای سرامیک حیاط و بیرون ساختمان به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه آن در برابر سرما و یخ بندان و نور مستقیم خورشید مقاوم بوده و امروزه در مدل های خشک تولید شده و در بازار عرضه می شود که بدون ملات با تجهیزات مخصوص نصب می شوند. بدنه ارتن ور : این مدل بدنه آن سفید است و در سه مدل آهکی؛ فلدسپاتی آهکی؛ فلدسپاتی سیلیسی می باشد. آجر نمای پازلی چیست و آیا در رنگهای سفید و قرمز وجود دارد یا خیر؟ نمای فایبر سمنت به دلیل سختی ورق های فایبر سمنت از مقاومت و دوام بسیار زیادی برخوردار است، با این وجود اگر قسمتی از نما به دلایلی آسیب ببیند به راحتی میتوان آن قسمت را با ورق فایبر سمنت جدید تعویض نمود. اگر در زمینهی ساختمانسازی فعالیت دارید و هدف شما از ساخت ساختمان، فروش آن است، حتماً باید به دتایل اجرای سرامیک خشک دقت کنید، زیرا علاوه بر زیبایی ساختمان بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک نیز تأثیرگذار خواهد بود. با توجه به اینکه چه متریالی را انتخاب میکنید و اینکه طرح دلخواه شما برای اجرای نما به چه شکلی است، قیمت نیز متفاوت خواهد بود. اینکه از چه متریالی در نمای خشک استفاده شود و اینکه طراحی کلی نما به چه صورتی باشد، روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود.

در این روش در قسمت پشت سرامیک ها سوراخ هایی تعبیه شده ( توسط دستگاه مخصوص کیل و مته) که محل اتصال انکرهایی از جنس استیل 304 می باشد .سپس توسط پیچ کلیپس های آلومینیومی به انکرها ثابت می شود و کلیپس ها باعث قرارگیری سرامیک روی رانرهای آلومینیومی افقی می گردند و سرامیک به شکل هنگ نصب نهایی می گردد. این ساختمان ها هنوز هم در روزگار ما ثابت می کنند که چطور در طی یک قرن نماهای سرامیکی در برابر تغییرات متعدد حرارتی و حملات جوی و هجوم آلورگی ها و باران های اسیدی و دود می توانند مقاومت کنند. هزینه اجرای نما خشک ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد. فریم نگهدارنده: برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده میشود که مهمترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیروهای وارده داشته باشد.

ورق های HPL که مخففHIGH PRESSURE LAMINATE می باشد یکی از متریال هایی است که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. با پیشرفت تکنولوژی زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان را بازگو میکند. به طور کلی انواع مختلفی از متریال ها را می توان با کمک روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به دیتیل اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. پنل های عایق بندی و نصب صحیح آن ها در جذب شوک ها در براکت های زیرسازی نمای سرامیک خشک عایق بندی صدای ساختمان را ارتقا می بخشد. البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. در صورت انجام این کار حتما باید از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده کرد چون این بست ها در معرض آسیب دیدگی بر اثر عوامل جوی قرار دارند. از مزایای استفاده از سرامیک به عنوان نمای خشک آن است که دوام بسیار بالایی دارند و پس از گذشت سالها، همچنان زیبایی و جلوه خود را حفظ میکنند. This con tent was g enerated ​with behsaznama ᠎Co​ntent Ge᠎ne rator DE MO .

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد این مطلب لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید