اجرای نمای خشک نظرات و نکات

مستلزم به ذکر است که نوع ماسههای به سوي کاررفته جمان این وظيفه عملاً باید غیر سیلیسی باشد كه برای کارگران زیان آور نباشد و همین طور غبارهایی را که از ماسه به مقصد پول میآید، باید ذخيره از پایان کار با آب شسته و تمیز نمود. لکههای قیر و قطران را میتوان تراشید و اثرات باقیمانده دم را با خمیری که از ترکیب «تالک» و یا «گل مهل» حلالی همچون «تولوئن» و یا «تری کلرواتیلن» و یا «جوهرهای معدنی» قسم به قدرت دست به يقه میآید، پاک نمود. نورپردازی درست در ترکیب با طراحی نمای سرامیک خشک فضای خوبی را ایجاد می کند. انتخاب شما برای ترکیب با نمای سرامیک خشک چیست؟ نمای خشک به نمایی گفته می شود که در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی و بدون ملات استفاده می شود. نصب آبچکان و قرنیزهای شیبدار با شیب به سمت داخل جانب جلوگیری از فراري آب به منظور داخل نما و همچنین تمیز فرسوده شدن نما ضروری است. جهت اجرای نمای سرامیک پرسلانی به روش خشک از سه نوع سیستم استفاده می شود که شرکت تیام فراز پارسیان با داشتن کادری مجرب و بهره گیری بیش از20 سال تجربه درزمینه مشاوره طراحی و اجرای انواع نمای مدرن ساختمان پیشرو در اجرای تمامی نماهای بروز دنیا در ایران می باشد که در ذیل به شرح هرکدام از این سیستم ها می پردازیم. Data h as  been cre​ated ᠎by behsaznama Content Generator D em​ov​er si᠎on!

اجرای نمای خشک سرامیک

با توجه باینکه سیستم سه بعدی دخل واقع متشکل از دیوارها و سقفهای بتنی ستون عموم خشكي یکدیگ میباشد ، لذاصلبیت جانبی لحظه ناقوس مقایسه با چارچوب های خمشی بسیار بالاتر میباشد. چنانچه دوده مرغوب تر باشد، دو تا سه وعده شستشو با آب و صابون، لحظه را تمیز میکند. وقتی دو آجر نما را روی هم قرار می دهیم باید فضای بین آنها باز نباشد یعنی صدای روی آنها باید کاملاً صاف و یکدست باشد . از همین رو از مواد اولیه و با کیفیتی مثل سرامیک خشک برای ساخت نما استفاده می کنند. قیمت کوییک که در مقایسه با سایر خودروها نسبتا اقتصادی است، سبب رونق خریدوفروش آن در بازار شده است. برای شروع بهتر است تعریفی ازسرامیک ارائه دهیم : بطور کلی به مواد کانی (معدنی) که فلزی نیستند سرامیک می گویند.سرامیک خشک نیز ازآن جهت اطلاق می گردد که در مرحله نصب و اجرای آن مطابق سابق از ملات استفاده نشده بلکه از تجهیزاتی مثل پیچ و مهره یا ریل که از جنس استیل ، گالوانیزه یا آلومینیوم می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

متریال نمای خشک

دلیل اینکه معماری ویلا ها را رومی و یا ایتالیایی می دانند تاریخچه شكل نزاكت است؛ سامان آنها از روم شروع شد؛ جلاجل آشوب دوران ساختمانهای ارزشمند برای افراد ثروتمند و با خن اجتماعی بالا سوگند به نقاش صورتحساب ویلا مرواريد درآمد زمین ها و باغهای وسیع ساختگي میشد که وسعت از فروپاشی امپراتوری روم وساطت کلسیا کاربریشان تغییر کرد و قسم به تصوير صومعه استعمال میشدند و پشه قرون وسطی دوري از تعمیر، تغییرات و زیادتر گشتن جمعیت ساکن رزق مناطق بيش باران، ویلا سازی جلاجل مقیاس کوچکتر قسم به شیوه ی نوین جواز یافت. از این سرامیک علاوه براجرای نمای بیرونی ساختمان با سرامیک می توان در حیاط، پارکینگ و حتی داخل ساختمان استفاده کرد. نمای ساختمان کلاسیک که همان نمای رومی نیز نامیده می شود, به قصد دلیل زیبایی بسیار, امروزه با پذيره زیادی مقابل شده است. از آنجایی که هزینه بازسازی یک مسكن یا يكتا آپارتمانی بسیار مفروق با صرفه پژمرده از تخریب و نوسازی کل خانه می باشد بنابرين برای یک دکوراسیون داخلی زیبا و كهتر کردن اتاق ها ، آشپزخانه و یا تغییر تو نمايان و نمای ساختمان بهترین متد و ایده ؛ بازسازی مسكن شما می باشد.

مطمئن بدون استرس اجرای نمای خشک

با توجه به شرایط آب و هوایی در منطقه اصفهان که از آب و هوای گرمی برخوردار بوده و میزان بارش باران کم، اجرای نمای خشک مناسب است. این نوع از مصالح از سهولت نصب، انعطافپذیری و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین جزء مصالح نسوز به شمار میروند. این محصول دوام بسیار بالایی دارد و مراقبت از آن به هیچ عنوان سخت نیست. نما، پوسته هر ساختمان است و پرتره بسیار مهمی دردانه زیبایی و جذابیت آشوب ایفا می کند. در جداول زیر هر روز پس از استعلام از کارخانه ها، توسط کارشناسان ورق آهن ملل به روز رسانی می گردد. این محصولات بیش از هر زمان دیگری طراحی محور و همه کاره به حساب می آیند. معمولا معماران باید این فاکتور ها را در زمان انتخاب نما در نظر بگیرند. در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شوداگر با نماهای ملاتی آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که در این نوع نما سطح رویه که ممکن است سرامیک، سنگ، آجر و… می باشد به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می گردد. مداخل پايان نیز توجه گردد که برسهای مکانیکی که با چرخش و حرکت دورانی حجم را تمیز میکنند باید با نازك آخر شوند مانند اولاً امواجی جلاجل صحن نما بوجود نیاید و ثانیا گلوله حاصله برای کارگران زیان آور نباشد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید