اجرای نمای خشک برنامه های آیفون

بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیرنمایان Invisible تقسیم بندی می کنند. 60 بشکل استاندارد تولید می شود ولی قابلیت برش در ابعاد مختلف را نیز داراست.امکان اجرای سیستم های نمایان و غیرنمایان در استانداردهای بالای جهانی توسط این سرامیک وجود داشته بعلاوه تمامی دیتیل هایی که توسط سرامیک مجوف در سیستم های نمایان وغیرنمایان اجرا می شود می تواند توسط سرامیک توپرنیز اجرایی گردد. سازه ها زیر ساخت را می توان به صورت جوشی و یا پیچ و مهره کامل به سطح خارجی ساختمان متصل کرد. برای توسعه المان های طراحی نما به منظور ایجاد زیبایی و کنترل نور و شرایط جوی انواع نماهای پرده ای بخصوص در نماهای آجری را می توان ایجاد کرد. توسعه مصالح پایدار برای این نوع نما با قابلیت محافظت از ساختمانها در برابر شرایط محیطی مانند گرما، باد و باران، عامل اصلی رشد تقاضا جهت استفاده از انواع نمای خشک در دهه اخیر بوده است؛ اما نمای خشک به چند نوع مختلف تقسیم میشود و هر کدام دارای چه مزایای و معایبی هستند؟ اجرای نمای خشک ساختمان چه مزیت هایی دارد؟ مزیت اصلی نمای کامپوزیت آلومینیومی این است که علی رغم سبک بودن، بسیار سخت و محکم است.

قیمت اجرای نمای خشک

از این سبک نما ها به صورت مستقل می توان به عنوان پوشش و محدود کننده دید و نور برای پنجره ها و تراسها استفاده کرد. کرتین وال نام عمومی است که به سیستمهای روکش فلزی سبک یا روکشهای لعاب داده شده گفته میشود که مستقیماً توسط یک قاب پشتیبانی میشوند. اصطلاح نمای خشک به آن دسته از انواع نمای ساختمانی گفته میشود که به صورت خشک و بدون هیچگونه ملات یا دوغاب اجرا میشود. همان طور که از نام این نما بر می آید، به صورت خشکه چینی اجرا شده و تفاوت اصلی آن با نماهای ملاتی در نحوه اتصال مصالح به بدنه سازه است. نماهای سفالی چیزی نیستند جز پنلهای ساخته شده از خاک رُس که میتوانند نمای ساختمان را بپوشانند. همچنین ما راهنماییهای لازم جهت دستیابی به بهترین نتیجه را به شما ارائه میدهیم. در حقیقت، این عمل امری ضروری برای تحلیل دقیق سطح جداره خارجی از نقطه نظر هندسی و فیزیکی جهت اطمینان از کارکرد صحیح لایه عایق بر روی سطح سازه نگهدارنده می باشد. نصب این گونه نماها به سرعت انجام میشود اما نیاز به اجرای دقیق و نظارت بالا دارد.

این امر معمولا با توجه به نوع معماری و مصالح مورد استفاده نما متفاوت خواهد بود. بهترین و باکیفیتترین مصالح را در پروژه خود داشته باشید. این دو جداره یک منطقه حرارتی را تشکیل میدهند که باعث کاهش تلفات گرما در زمستان میشوند. اگر تهویه فضای خالی با تجهیزات مورد نیاز برای این کار یکپارچه باشد، میتوان هوای گرم را در زمستان به ساختمان وارد کرد. فضای خالی در تابستان برعکس عمل میکند و بار گرمایش را کاهش میدهد. این نما دوام بالایی دارد ولی وزن سازه را افزایش میدهد. همه مشتریان به دنبال نمایی هستند که ویژگی هایی از جمله زیبایی، طول عمر و کیفیت بالا را داشته باشد. می توان بر اساس نوع پروژه و لزوم سازه های زیر ساخت را آبکاری و بر افزایش عمر مفید آن افزود. در نمای خشک امکان رگلاژ سرامیک ها بعداز نصب وجود دارد یعنی در صورت وجود خطاهای احتمالی بعد از اجرا نیز می توان نسبت به رگلاژ آنها اقدام کرد و یا بعداز سالیات متمادی از اجرای نما نسبت به جابجایی یا تعویض سرامیک هایی که نیاز به تصحیح دارند اقدام کرد بدون اینکه نیاز به تخریب نما باشد. Data w​as creat ed by behsaznama Conte nt G en᠎erator D em oversion.

اندازه حفره ها حداقل ۲ میلیمتر باشد، عمق و ضخامت سوراخ ها باید متناسب با بست و پیچ در نظر گرفته شود. از نظر زیبایی و عناصر معماری، این نوع بسیار محبوب است اما از نظر امنیت در زمان زلزله نیاز به استفاده از مصالح مناسب و دقت در اجرا دارد. برای مثال، عناصر فولادی افقی به شکل بیضی شکل که به صورت افقی بین ستونهای خارجی قرار دارند و اندازه و فاصله آنها برای کاهش شدت بهره خورشیدی طراحی شدهاند. زیرسازی نماهای چوبی می تواند به دو شکل سیمانی و فولادی (فلزی) اجرا گردد. تنها عیب نماهای سفالی این است که ممکن است آلوده شوند و نیاز به نگهداری مداوم یا استفاده از مواد عایق دارند. برای کاهش هدر رفت انرژی و تأمین آسایش ساکنان ساختمان یک لایه عایق آکوترم بر اساس فاصله های عمودی نصب سازه ها در ابعاد موردنظر تولید و به محل پروژه جهت نصب ارسال می گردد. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد.

اتصالات نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از منبع دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید