آیا شما نمای سرامیک خشک چیست کامل می‌توانید؟ 10 شاخص شکست

بعد از این که لعاب کاری انجام شد، نوبت به پخت کاشی و سرامیک می رسد. نقش رنگ کردن کاشی و سرامیک در تغییرات دکوراسیون منزل، تعمیر بخشهایی مثل آشپزخانه با هماهنگی بین سقف کاذب آشپزخانه و کف، حمام و سرویس بهداشتی بسیار پر رنگ میباشد؛ دیگر نکته کاربردی رنگ کردن کاشي و سرامیک که از مزایای آن به شمار میآید، آسان بودن روش رنگ کاشی و سرامیک برای هماهنگ کردن و متناسب کردن بخشهای مختلف خانه در تغییر دکوراسیون منزل می باشد. دلیل ضد آب بودن نمای سرامیک خشک چیست؟ در این روش قطعات اتصالی قابل رویت می باشند و ویژگی اصلی آن سرعت نصب و سبک تر بودن سازه و زیرسازی می باشد. در این روش نصب، امکان حرکت جریان هوا مابین دیوار و نماي بیرونی فراهم است از این رو به آن نماي تنفس کننده گفته می شود. با توجه به اجرای نمایان و یا غیر نمایان سرامیک خشک طراحی های متفاوتی دارند. برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود صنعت نمای خشک امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان می باشد.

سرامیک نانوتیس

​This data w᠎as g ener ated ᠎with the he lp of behsaznama​ C on tent G​ener ator Demoversion!

از مهم ترین و اصلی ترین مزایا و ویژگی هایی که سیستم نمای خشک می تواند برای ما به ارمغان بیاورد می توانیم به کاهش زمان اجرای کار نسبت به سایر انواع نما اشاره داشته باشیم. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، کاهش وزن بیشتری در نما رخ می دهد. به دلیل وجود سوراخ در ضخامت سرامیک، خاصیت عایق بندی بهتری دارند. رایجترین دستهبندی سرامیک خشک نما بر اساس نحوه تولید ، ضخامت ، سیستم های زیر سازی اجرا ی انها می باشد. همین شناخت کامل علمی و پایبندی به اصول مهندسی و اجرایی و درایت و اهتمام مدیران و مسؤلین شرکت کاشی پارس به تولید کاشی پرسلانی مرغوب با ارائه خدمات فنی و مهندسی درخور محصولات جدید خود که پیشتاز در صنعت سرامیک کشور می باشند را بر آن داشت تا تحت روابطی تعریف شده همکاري و مشارکت گسترده ای را با مشتریان داشته و در جهت بالا بردن کیفیت و دقت نصب کاشی در این راه ، همواره خود را به آخرین دانش روز و تجهیزات مورد نیاز تجهیز نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد طراحی و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نحوه نصب نمای خشک

در سال هاي اخیر با توجه به شیب تند افزایش روز افزون قیمت حامل هاي انرژي در کل جهان و ایران، نگاهی جدید به صرفه جویی در مصرف انرژي و به عبارتی صحیح تر بهینه سازي مصرف سوخت حاکم شده است. قیمت کمتری نسبت به مجوف دارد. بله ، در اینصورت کارفرما موظف است مابقی مبلغ قرارداد را در یک چک معتبر به تاریخ یک ماه تسلیم مجری طرح نماید. این نوع از رنگ سرامیک کف نیز در بسیاری از منازل و دکوراسیونها مرسوم بوده و فضا را گرمتر نشان میدهد. در سالهاي اخیر بیشتر آثار معماري گیرا و جالب توجه با مواد مرسوم قدیمی مانند سنگ طبیعی، چوب، پانلهاي پرسلان، پلاستیک و مواد فلزي توسط معماران حرفه اي شناخته شده اجرا شده اند. نماهای داخل ساختمان بیشتر جنبه خصوصی دارند، لیکن نماهایی که به سمت کوچه و بافت شهر باز میشوند، جنبه عمومی تر دارند. این روش کاملا مهندسی است و همه قطعات به کاررفته در آن دارای تاییدیه آزمایشگاهی از اروپا هستند. در این رابطه کتابچه محاسبات ایستایی نما را براساس درخواست مشتري و منطبق با حد استحکامی که ساختمان خود را در مقابله با زلزله طراحی کرده است،توسط شرکت همکار ایرانی و اروپایی فوق الذکر تهیه و ارائه می نماییم.

هر چقدر کیفیت و طراحی برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد، باید هزینه بیشتری را کنار بگذارید. در واقع دلیل اصلی این سرامیک ها در دنیا پایین آوردن هزینه های اجرای نما و هزینه های نگهداری ساختمان از لحاظ مصرف انرژی بوده است. در این سیستم از انکر و براکت های مخصوصی استفاده می گردد که هیچ کدام از قطعات اتصال قابل رویت نیستند. در این روش سرامیک خشک توسط دریل آندرکات سوراخ شده ، انگر کیل درون آن قرار می گیرد سپس از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ (Clamp) بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. ابتدا حرارت را به تدریج تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد میرسانند تا آب فیزیکی قطعه متصاعد گرددو به تدریج حرارت کوره بالا میبرند و حدود ۲۵۰ درجه سانتیگراد کلیه رطوبت آن تبخیر میشود و در حرارت ۴۵۰ الی ۶۰۰ درجه آب شیمیایی آن تبخیر میگردد و در حرارت ۸۰۰ درجه تمام مواد الی خاک رس از بین رفته و قطعه به مرحله شیشه ای شدن میرسد.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک کنید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید