آیا با جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک مشکل دارید؟ بیا حرف بزنیم

کاشی پرسلان نسل جدید کاشی و سرامیک است که با تغییرات در بدنه و فرمول علاوه بر مقاومت بسیار بالاتر در مقابل دمای بیش از 50 درجه سانتیگراد و زیر منفی 30 درجه سانتیگراد شکل خود را از دست نداده که محصول تولیدی این شرکت تمامی تست های صنعتی را با موفقیت به اتمام رسانده است. جزئیات کامل این روش از شرکت اسپانیایی “ماسا سیستم ” اخذ و تقسیم بندي هاي آن به تفصیل در تصاویر بعدي آمده است. در این روش ابتدا استاد ها نصب شده سپس پروفیلهاي عمودي روي استاد ها نصب می شوند. در روش ابزار نصب مشهود ، همانطور که از نام آن مشخص است قادر به دیدن بخشی از قسمتهاي ابزار نصب هستیم . هزینه نصب پرسلان با این روش بسته به سایز کاشی بین 100 تا 140 هزار تومان در هر متر مربع می باشد. ولی با استفاده از مواد و رنگ های با کیفیت بالا می توانید از هر گونه دوباره کاری در رنگ کردن کاشی ها جلوگیری کنید. بهتر است از مواد و ابزار مرغوب و با کیفیت استفاده کنید تا از انجام دوباره این فرآیند جلوگیری شود. برای پاک کردن رنگ از سرامیک حتما به جنس سرامیک خود توجه کنید زیرا در برخی اوقات ممکن است استفاده از برخی مواد با جنس سرامیک شما سازگاری نداشته باشد.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

 This h as  be en c re at ed ​with G​SA Cont​ent Gene rato r DEMO!

البته کیفیت رنگ استفاده شده نیز مهم است و تاثیر به سزایی در ماندگاری آن دارد. از آنجا که استفاده از تکنولوژی های روز با بهترین برندها از استراتژی های شرکت مادربوده هم اکنون راک سرامیک ایران نیز از ماشین آلات بروز ایتالیایی استفاده می نماید که در تولید محصول با کیفیت (سرامیک های گرانیتی و پرسلان لعابدار) و دستیابی به حجم بالا تولید نقش بسزایی دارد . نیز گامی موثر در بالا بردن کیفیت نماهای شهری است. عملکرد لایه پوشش نما حفاظت از ساختمان در مقابل عوامل جوي و همچنین نمایانگر یک نقطه نظر معماري است. سینما آزادي در 10 طبقه و با حدود 700 متر مربع نما ، بالغ بر 3500 مترمربع پوشیده از انواع محصولات زیباي پرسلانی کاشی پارس واقع در ضلع شمال شرقی تقاطع خیابانهاي شهید بهشتی و خالد اسلامبولی یکی از معروف ترین و ارزنده ترین آدرس هاي نمایش محصولات شرکت کاشی پارس با روش سنتی ملات واسکوپ است . از شرکت هایی که توانسته از سال 1389 تاکنون سرامیک درجه یک را با جدیدترین متدها و فناوریهای اروپایی و در کنار آن با رعایت استاندارهای CE تولید کند، شرکت پرشین کاشی ایرانیان است. ​Data w as created  by behsaznama Conte nt G ener᠎at or​ Dem ov​ersi on .

سرامیک خشک نمای ساختمان

این شرکت از سال 1376 در مساحتی بالغ بر 17 هکتار فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در ایران شناخته میشود. کمتر کسی است که پا به میدان امام اصفهان بگذارد و مسحور کاشی و سرامیکهای به کار رفته در این محوطه تاریخی نشود. عمده تغییر رنگ در کاشی و سرامیک مربوط به این نوع تغییر رنگ است که بیشتر شامل رنگ پریدگی یا کم رنگ تر شدن یا تیره شدن کاشی و سرامیک میشود. انقدر سطح را سنباده می کشیم تا براقیت آن از بین برود و به اصطلاح ،سطح ،دندانه پیدا کند تا بتواند به خوبی رنگ را جذب کند. استحکام خمشی بالا (دو تا سه برار سنگ هاي گرانیتی)، جذب آب پایین تا کمتر از 0/5 درصد و مقاومت در مقابل یخبندان ( غیر قابل نفوذ در قیاس با سنگ)، مقاومت شیمیایی بالا و مقاومت در برابر لک پذیري ( مواد شوینده و پاك کننده اسیدها و بازها)، مقاومت سایش بالا ( عمر طولانی و درخشش زیاد)، سختی سطحی بالا ( عدم خراش سطحی و حفظ زیبایی) ثبات رنگ در مقابل نور خورشید ( که ناشی از عدم تاثیر اشعه بر ساختار آن است که در سنگ هاي طبیعی دیده نمی شود.)، قابلیت تولید در سایزهاي مختلف ، وجود طرح ها و رنگ هاي بدیع و بیکران، قابلیت نصب بوسیله نصب خشک در نما ، ضد حریق بودن ( نسبت به آتش مقاوم است و در برابر حرارت تغییر ساختار نمی دهد).

کاشی هاي پرسلانی بدلیل جذب آب بسیار پایین و فرایند تولید خاص و منحصربهفرد از استحکام بالایی برخوردار بوده و به نوعی میتوان آنها را سنگ مصنوعی نامید. از خصوصیات ویژه دیگر آن چسبندگی خوب به مصالح ساختمان، کاهش بار مرده ساختمان و کاربرد بسیار آسان آن است. استفاده از چسب سرامیک پودري با خصوصیات ویژه سبب تسریع در اجرا و اقتصادي شدن عملیات اجرا خواهد شد. چسب سرامیک پودري به راحتی با آب مخلوط میشود و پس از خشک شدن در برابر آب، رطوبت، سرما و گرما پایدار و بادوام است. این چسب بر پایه سیمان تولید میشود و در مقابل رطوبت و آب کاملاً مقاوم میباشد مواد موجود در چسب کاشی و سرامیک پودري قدرت انعطاف پذیري زیادي به آن خواهد داد و ضمناً باعث چسبندگی بیشتر میشود. تنوع تولید در ابعاد و طرح باعث گرایش استفاده مصرف کنندگان از این محصول ساختمانی شده است. این کاشی ها رستیک بوده و می توانند زیبایی محیط را برای شما دو چندان نمایند قالب های رستیک مدل هایی هستند که در طراحی آن ها از مصالح و طرح های طبیعی مانند چوب، برگ و سنگ الهام گرفته می شود. نمای خشک سرامیک به دو صورت قابل انجام است.

نحوه نصب نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نما دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید