آنچه اپرا می تواند در مورد نمای ساختمان به شما بیاموزد

از قدیم استفاده از رنگ سفید برای سرامیک کف مرسوم است و در انواع دکوراسیون کلاسیک و مدرن دیده میشود. همانطور که می دانید طیف رنگی انواع سرامیک بسیار زیاد است و هر فرد متناسب با سلیقه و فضای پذیرایی خود می تواند رنگ مد نظر خود را تهیه کند. سرامیک ها با رنگ روشن برای اتاق های پذیرایی با متراژ کوچک مناسب هستند و باعث بزرگ تر به نظر رسیدن فضای پذیرایی می شوند. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انشان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که به طور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. سرامیک کاری و انواع روش های اجرای سرامیک چیست؟ طرح کاشی و سرامیک، اخبار کاشی و سرامیک، کاتالوگ کاشی و سرامیک، کاتالوگ کاشی ایتالیایی، کاتالوگ کاشی اسپانیایی، معرفی برندهای برتر کاشی و سرامیک، دایرکتوری شرکت های تولیدی و کارخانجات کاشی و سرامیک، رنگ و لعاب، بازرگانی های مرتبط با کاشی، مواد اولیه و معدنی کاشی، دایرکتوری چاپ دیجیتال در صنعت کاشی، مقالات علمی و مرتبط با کاشی، تور نمایشگاه چرسای ایتالیا Cersaie و تکنارجیلا Tecnargilla، تور نمایشگاه کاشی سویساما اسپانیا، Cevisama، تور نمایشگاه یونیسرا ترکیهUnicera، تور نمایشگاه موسبیلد مسکو Mosbuild ، باتیمات روسیه Batimat ، نمایشگاه سرامیک چین Ceramics China، و انواع تورهای نمایشگاه های خارجی ، بانک اطلاعات جامع صنعت کاشی و سرامیک، همه و همه در نشریه سرامیک و ساختمان.

مجری نمای سرامیک خشک

از نظر علمی ثابت شده است که رنگها بر روان، رفتار و سطح استرس ما تأثیرات بسیاری دارند.به طور کل مردم واکنشهای مشابهی نسبت به مطالب بشتر رنگها نشان میدهند. سطوح براق روی کاشی و سرامیکهای لعابدار به خوبی رنگ نمیشوند، بنابراین مهم است که سطوح را سنباده بزنید و دندان را بچسبانید تا رنگ به آن بچسبد و تعدادی از احتیاطها و محدودیتهای مهم وجود دارد که باید قبل از تصمیم به رنگ آمیزی کاشی و سرامیک خود در نظر داشته باشید. اگر روز بعد خطوط رنگ قابل توجهی روی سطح وجود داشت، کمی ماسه بزنید تا ناحیه صاف شود، سپس تمام گرد و غبار را پاک کنید. اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم هزینه نانو سرامیک خودرو شاید برای خیلی از افراد هزینهی زیادی بهحساب آید. این رنگ جلوه ای شیک و لاکچری دارد و در صورت کثیف شدن، کثیفی خیلی به چشم نمی آید. به تمام مزایای گفته شده یک ظاهر فریبنده، درخشان و کاملاً زیبا را اضافه کنید. ᠎Artic le has  be᠎en creat ed by G SA  Con​tent Gen er᠎ator Demoversion.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

چندین بار سطح را بشویید تا تمام باقی مانده محلول TSP از بین برود .اجازه دهید کاشی کاملاً خشک شود، سپس با الکل تغییر رنگ دهید تا هرگونه کثیفی یا باقی مانده را پاک کنید. همیشه نکات ایمنی را در هنگام کار با موادشیمیایی در اولویت قرار دهید. سیستم ماسا که در گروه سیستم های نمایان قرار گرفته اند، برای نصب سرامیک هایی با انوع ضخامت و حتی سنگ های 3 سانتی مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین برای نقاطی از حمام و دستشویی که در مواجهه مستقیم رطوبت قرار می گیرند باید از لایه های رنگ بیشتری استفاده شود. به دور از تابش مستقیم خورشید و در دمای 5 الی 25 درجه نگهداری شود. سطح کاشی و سرامیک رنگ آمیزی شده شما به اندازه پایهای که روی آن رنگ آمیزی میکنید خوب خواهد بود. هر نوع مایع در تماس با این سطح از روی آن میلغزد. با پیشرفت تکنولوژی زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان را بازگو میکند.

یادتان باشد اگر روی برندی از سرامیک خودرو اعدادی بالاتر از ۹ برای سختی آن نوشته شده است، برای مثال ۱۵H یا ۱۸H، صرفا برای فریبدادن شماست. این رنگها، پوششی و براق هستند و روی سطح، برجستگی ایجاد میکنند و در برابر سایش، مقاومت مناسبی دارند. میتوان این سرامیک ها را برای فضاهای خاصی مانند اتاق غذاخوری یا حتی نشیمن خانه استفاده کرد. در فضاهای کوچکتر میتوانید از سرامیکهای با ابعاد بزرگ و رنگ طوسی روشن استفاده کنید که فضا را بزرگتر نشان دهند. ولی پیشنهاد میشود که برای فضاهای کوچک استفاده نشود به دلیل اینکه باعث گرفتگی فضا میشود و کسل کننده میباشد. اگر بخواهیم به ساده ترین شکل ممکن سرامیک بدنهی خودرو را برایتان شرح دهیم بد نیست از این مثال ملموس استفاده کنیم. ممکن است یافتن رنگ لعاب سرد مناسب بسیار سخت باشد، در واقع شما به رنگی نیاز دارید که در نهایت بتواند ظاهر دلخواه شما را ایجاد کرده و دوام کافی را در طول استفاده حفظ کند. در این روش ابتدا سطح با ملات ماسه سیمان به ضخامت 3 سانتیمتر پر میشه.

دیدگاهتان را بنویسید