آنها درخواست کردند 100 متخصص حدود نمای ساختمان. یک پاسخ برجسته بود

چرا که سرامیک در برابر سرما و رطوبت مقاوم است و به همین دلیل در مناطق شمالی بیشتر طرفدار دارد. سرامیک به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای نمای خارجی ساختمان نیست؛ زیرا این نما نمیتواند از ورود سرما و گرما به ساختمان جلوگیری کند. 11. مهمترین مزیت نمای سرامیکی، مقرون به صرفه بودن آن است. طراحی نمای سرامیکی جز به صرفه ترین نماهای ساختمانی است. در قسمت بالا متوجه شدید که این سرامیکها میتوانند چقدر برای نمای بیرونی ساختمان شما ضرر داشته باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم درباره مزایای استفاده از سرامیک خشک، فاکتور های قابل بررسی برای طراحی نمای سرامیک خشک، ویژگی های این نوع نما و بودجه بندی آن صحبت کنیم. 5. توجه داشته باشید که بایستی به طور منظم لایه محافظ و زیرسازی ها را بررسی نمایید. تیم مهندسین بناباما با سال ها تجربه و تخصص آماده طراحی نما ساختمان شما می باشد. نمای کاشی کاری شده یک طراحی ایده آل برای فضای بیرونی و حتی طراحی فضای داخلی به شمار می رود. طراحی نمای سرامیک و البته اجرای آن یک کار تخصصی به شمار می رود و نیاز به مهارت ویژه دارد. مصالح مختلف ساختمانی ضریب انتقال حرارت و ظرفیت گرمایی ویژه مختلفی خواهند داشت. Artic᠎le was g ener᠎ated wi᠎th the help of behsaznama Con​te​nt ᠎Generator DEMO!

آیا واقعا نمای ساختمان به اندازه کافی انجام می‌دهید؟

روکش سنگ میتواند در انواع مختلف سازهها – بتن، سنگ تراشی و فولادی استفاده شود. در نمای خشک به دلیل استفاه ازچهار چوب های فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب می شوند و نیز به دلیل امکان آماده سازی نما در طبقۀ همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش می یابد. و در صورتیکه سازه ساختمان بتنی باشد، برای اتصال زیر سازی فلزی به ساختمان ،صفحات فلزی ( پلیت ) را به درون تیر های بتنی بولت می کنند و سپس دستک ها رو به این پلیت ها جوش می دهند. این روش ها هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما دیده میشود که بسیاری از افراد در طراحی نمای ساختمان تنها به زیبایی آن توجه میکنند؛ در صورتی که عایق بودن آن از هر چیزی مهمتر است. استفاده متناسب با نوع کاربری شیشه نیز با توجه به شیشه های با قابلیت های خاص ( شیشه های گرم شونده الکتریکی، هوشمند و …) می تواند مزایا و معایب ویژه ای داشته باشد.

سرامیک نانوتیس

اگر شما در مناطق سرد زندگی میکنید، توجه داشته باشید که از سرامیک فوق بادی برای نمای خارجی ساختمان خود استفاده کنید؛ زیرا سرامیک فوق بادی جذب آب بسیار ضعیفی دارد که این موضوع باعث میشود این سرامیک برای مناطقی که سردسیر هستند و بارش برف و باران در آنها زیاد می باشد، مناسب باشد. روش ملاتی از روشهای رایجی است که از گذشته تا به امروز از آن برای ساختمانسازی استفاده میشده است؛ که میگفت معایب آن، باعث شده تا امروزه کمتر از این روش در ساختمانسازی استفاده شود. در اثر تغییرات آب و هوایی و گرم و سرد شدن هوا، سرامیکها دچار انبساط و انقباض میشوند که این موضوع باعث ترک خوردگی و شکستگی آنها خواهد شد. علاوه بر این، گاهی نیز ممکن است در برابر تغییرات جوی واکنش نشان دهد و از مقاومت بالایی برخوردار نیست. در واقع از یک سری براکت استفاده می شود و تمام سعی بر این است که قطعات و اتصالات زیر نما پنهان شود. در واقع شما در اولین نگاه با نمای سازه مواجه می شوید.

در واقع تمامی متریال و بخش های این نوع نما مشخص هستند. با ظهور شیشه های رفلکس استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان های مرتفع و برج ها امروزه بسیار متداول گشته است. از طرف دیگر به دلیل سبکی، سرعت اجرای بالا و قابلیت تعویض در کاهش هزینه ها تاثیر زیادی دارند. این نما در برابر انواع آسیب ها مقاوم است و در طول زمان دچار آسیب نمی شود. 6. سعی کنید از اتصالاتی برای نصب استفاده کنید که در برابر دماهای مختلف، بخار آب و گازهای موجود مقاوم باشند. سرامیک های نما، مصالحی مقاوم در برابر رطوبت و آتش سوزی هستند. این نما از تراکم رطوبت و نم کشیدن دیوارهای بیرونی جلوگیری میکند. این مدل از سرامیک خشک از آب بندی استاندارد و مناسبی برخوردار ات بنابراین آب را به پشت نما انتقال نمی دهد. ولی اگر کار اجرای این نما به افراد متفرقه و بدون سابقه اجرایی واگذار شود و کار نصب و اجرا و آب بندی به درستی انجام نشود، نمای ساختمان دچار مشکلاتت عدیده خواهد شد. سیستم نمای خشک ممکن است بیش از یک لایه داشته باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ادامه مطلب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید