چگونه جستجوی مناسب نمای ساختمان {برای شما|در شما|در مورد شما |به محصول(سرویس) {خاص|خاص} شما.

برای طراحی نما با سرامیک، می توان از ترکیب سرامیک آجری و سرامیک ساده یا طرح سنگ استفاده کرد. اجرای نمای سرامیک یکی از پر طرفدار ترین نماهای ساختمانی در ایران به شمار می رود. در واقع اجرای نمای سرامیک معمولا در مناطقی با آب و هوای سرد به کار می رود. همچنین باعث کاهش انتشار CO2 و در نتیجه حفاظت از محیط زیست می گردد. بنابراین این متریال فاقد مواد افزودنی مضر برای محیط زیست است و در آن فلزات سنگین بکار نمی رود. ترکیبی از سنگ و مواد مختلف، شکل، اندازه و رنگ را میتوان به راحتی به سازه وصل کرد تا یک دید بصری جذاب ایجاد کند. تضاد بین رنگ روشن و تیره در طراحی نمای سرامیکی، جذابیت نما را بیشتر می کند. ملات ( استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … در نماهای شیشه ای در اثر تبادل حرارت از طریق جابجایی بین هوای گرم داخل اتاق و سطح سرد شیشه، دمای داخل کاهش یافته و برای حفظ دما در حد آسایش، نیاز به مصرف زیادی انرپزی خواهد بود. C on​tent w as creat​ed ᠎with behsaznama Conte​nt Gener at or Dem over si᠎on!

نمای سرامیک خشک چیست

سرامیک هم برای ساخت سازه های جدید و هم برای بازسازی انواع نما گزینه مناسبی است. سرامیک به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای نمای خارجی ساختمان نیست؛ زیرا این نما نمیتواند از ورود سرما و گرما به ساختمان جلوگیری کند. نماهای آجر بر حسب جنس و رنگ خود موجب دفع و انعکاس گرما در فصل تابستان و جذب انرژی خورشیدی و گرم شدن ساختمان در فصل زمستان می شوند. هرچه کیفیت مواد به کار رفته در طراحی نمای ساختمان شما بیشتر باشد، میتواند عایق بهتری در برابر سرما و گرما باشد. ضخامت مواد عایق زیر کاشی های آجری را می توان در صورت نیاز تغییر داد و البته باید مطابق با استانداردهای بازسازی خانه انجام شود. در طول تاریخ معماران از مواد مختلفی بطور خلاقانه برای شکل دادن نمای ساختمان استفاده کردهاند تا جلوهای تازه به ساختمان خود ببخشند. اما محدودیت هایی هم در قسمت های قوس دار وجود دارد که بایستی از یونیت های کوچک برای این قسمت ها استفاده کرد. Art​ic᠎le h​as been g᠎enerat᠎ed by G᠎SA  Conte nt G​ener᠎ator​ D᠎em​over᠎sion .

وجود ناخالصی به صورت مجتمع در یک نقطه و یا یک امتداد، نقطه ضعف بوده و می تواند باعث تخریب سنگ شود. نماهای تماماً شیشه از دوران معماری مدرن به عنوان پوشش ساختمان ها به کار می رفتند. در هند، گرانیت و ماسه سنگ دو نوع از متداولترین نوع سنگها هستند که برای ایجاد نمای یک ساختمان به کار میروند. استفاده از این نوع سرامیک در نمای ساختمان های مسکونی یا ویلایی رایج تر است. با این حال سنگها همچنان به عنوان یک انتخاب محبوب در بین معماران و مشاوران نما برای ساختمانهای کوتاه مرتبه در نظر گرفته شدهاند. 1. سعی کنید از مصالح و زیرساخت هایی استفاده کنید که از نظر ظاهری به جنبه زیبایی شناختی نما خدشه وارد نکنند. به طور کلی سرامیک میتواند معایب بسیار فراوانی برای ساختمان شما داشته باشد اما به دلیل شکل ظاهری زیبایی که در مراحل اولیه کار ایجاد میکند، شما را گول بزند. بنابراین مراحل اجرا و نصب نمای سرامیک شامل دو بخش نمایان و غیر نمایان می شود. این روش، مناسب نماهای مدرن و ساده است که مراحل اجرای این روش را در زیر میخوانید. این مسئله به معمار آزادی مطلق در طراحی نمای سرامیک را می دهد. 1. سرامیک ها وزن کمی دارند، بنابراین باعث سبکی کل نما می شوند. Th᠎is  post w​as g​en erat ed  with the he᠎lp  of behsaznama  Co nten t Generato r DEMO!

دیتیل نمای خشک سرامیک

همانگونه که از نام این مدل سرامیک پیدا است، سرامیک خشک مجوف دارای سوراخ هایی در ساختار خود می باشد و به همین دلیل عایق صوتی و حرارتی مناسبی برای نما های ساختمانی است و همچنین وزن کمتری نسبت به نمونه های دیگر داشته و بار مرده کمتری به ساختمان وارد می نماید. یکی دیگر از ایراداتی که می توان به نمای سرامیکی گرفت، بازتاب نور آن است. در صورتی که یک سازه به خوبی عایق بندی شده باشد، می تواند باعث کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش شود. علاوه بر این، متریال سرامیکی تاثیر مثبتی بر تاثیر عایق صوتی دیوار بیرونی دارد و میزان آن را افزایش می دهد. 2. از معایب نمای سرامیکی ساختمان، نمی تواند همه طرح ها یا رنگ های خاصی را پوشش دهد. به دلیل تنوع سرامیک نما و روش نصب و سایر هزینه ها، نمی توان قیمت ثابتی برای این نوع نما در نظر گرفت. اما از چون که سرامیک و سایر متریال دارای انواع مختلفی هستند، نمی توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت.

تمیزکردن سرامیک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید