پنج اشتباه در نمای ساختمان که شما را احمق نشان می‌دهد

همونطور که میدونید قراره توی این کلاس با رنگ های سرامیک یا لعاب سرد کار کنیم. به مرور استفاده از نمای سرامیک خشک به دلیل مزایای زیادی که با خود داشت مورد تایید بسیاری از استانداردهای جهانی در صنعت ساختمان و بسیاری از طراحان و معماران مهم دنیا قرار گرفت. به مرور استفاده از نمای سرامیک خشک به دلیل مزایای زیادی که با خود داشت مود تایید بسیاری از استانداردهای جهانی در صنعت ساختمان و بسیاری از طراحان و معماران مهم دنیا قرار گرفت. باید در نظر داشت رنگ کلیپس ها باید با رنگ سرامیک انتخابی بوسیلۀ رنگ الکترو استاتیک (کوره ای) یکسان باشد ودر محل اتصال می بایست از لاستیک های EPDM جهت جلوگیری از لغزش سرامیک استفاده گردد. در دیتیل اجرای نمای خشک تایل های سرامیک پرسلانی بوسیله اتصالات نمای خشک که شامل قطعات کلیپس استینل لس استیل، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند. به آن دسته از مواد و متریال هایی که فلزی نمی باشند سرامیک گفته می شود و از ملات برای نصب نمای خشک سرامیکی استفاده نمی گردد. روش و راه اندازی این نما به صورت خشک است و از ملاتی که نما را روی ساختمان قرار دهد استفاده نمی شود.

تمیزکردن سرامیک

Th​is w as gen er ated ᠎wi᠎th the he lp ᠎of G SA C​on​tent  Gen erat​or Dem​oversion.

علاوه بر قیمت، سختی های این کار به گونه ای است که نمی توان هر زمان که از رنگ سرامیک خود خسته شدیم آن را تغییر دهیم. پوشش نقرهای روی الاستومر، بار الکتریکی را در سطح آن توزیع میکند که باعث تغییر شکل آن می شود، مشابه سیگنالهای الکتریکی که انقباض عضلات را در پی داردند. جایگاه استفاده از سرامیک و همچنین نحوه نصب آن هم می تواند در تغییر رنگ نقش داشته باشد. سرامیک بهتر است با وسایل خانه، دیوارها و کابینت های آشپزخانه هم خوانی داشته باشد و به اصطلاح ست شود تا محیط خانه شیک تر به نظر برسد و سالن، اتاق ها و آشپزخانه زیباتر به نظر بیایند. رنگ های روشن مانند کرم می توانند نور محیط را انعکاس دهند و به همین دلیل می تواند اتاق کوچک را بزرگتر نشان دهد. زیرا رنگ کاشی کف آشپزخانه نقش بسیار مهمی در بزرگنمایی یا کوچکنمایی محیط دارد. سیستم نما بخش مهمی از یک ساختمان مسکونی است که شامل عوامل متعددی از جمله شیک بودن، مدرن بودن، آرامش، عایق بودن صدا و حرارت و ایمنی می باشد و از اتلاف انرژی در ساختمان جلوگیری می کند و همچنین نمای ساختمان باید به گونه ای طراحی شود که با وجود حفاظت از محیط داخلی، به خوبی با محیط داخلی ارتباط برقرار کند که در این حالت به نمای خشک می رسیم وبه بررسی این نوع نما می پردازیم .در اجرای نمای خشک به منظور اتصال پوشش نما به ساختمان به جای دوغاب و ملات سیمانی از اتصالات مکانیکی استفاده می کنند.

رنگ اپوکسی یک جزیی و رنگ اپوکسی دو جزیی که در ادامه به توضیح مفصل تری در رابطه با این دو نوع می پردازیم. عایق بندی صدا در ساختمان رابطه مستقیم با نوع مواد و متریال های به کار رفته در ساختمان دارد، بنابراین استفاده از پنل های عایق بندی و نصب درست آن در زیرسازی و اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی ، عایق بندی صدای ساختمان را ارتقاء می بخشد. نمای خشک بدان معنی است که به صورت خشکه چینی و بدون ملات و با استفاده از فریم و شاسی فلزی اجرا می شوند. به طور کلی هزینه ساخت و اجرای نمای خشک ساختمان نسبت به روشهای دیگر پایینتر است و در صورت آسیب به هر بخش آن امکان تعویض وجود دارد و نیاز به تخریب و اجرای مجدد کار نیست. برخی از مجریان نصب نما هزینه ای به صرفه را از شما دریافت می کنند که بهتر است آنها را انتخاب کنید. یکی از روشهای جدید برای نماسازی ساختمانها اجرای نمای خشک است. با این پیشرفت ها ، هنرمندان معماری به مهندسین معماری تبدیل شده اند که با استفاده از مواد و تکنیک های جدید ، پنجره های جدیدی از معماری مدرن گشودند.

سرامیک خشک گروهی از مواد جدید است که با توجه به کاربرد ، ارزش افزوده و پیچیدگی فناوری ، تقسیمات متفاوتی دارند. قیمت کمتری نسبت به مجوف دارند. برای هر یک از نماهای ساختمانی مصالح خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که شما باید بدانید برای نصب و اجرای نمای سرامیک خشک هم متریال ها و مواد خاصی به کار برده می شود. نمای سرامیک خشک که به آن نمای سرامیک خشک پرسلانی هم گفته می شود جزء دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود.در فرایند تولید نمای سرامیک خشک از دستگاه های پیشرفته برای ورقه ورقه نمودن استفاده می شود. البته که باید زمان انتخاب بهترین مجری نصب نمای خشک به تخصص و حرفه او هم دقت داشته باشید. آنها باید قادر باشند که بر اساس نوع ساختمان شما بهترین نوع نما و روش نصب را انتخاب کرده و به کار بگیرند. بنابراین یکی از بهترین انتخاب ها برای سرویس بهداشتی کوچک می باشد. یکی دیگر از مواردی که باعث شده که در بسیاری از سازه ها از این متریال استفاده برده شود سهولت در نصب آن است. استفاده از کاور خودرو با فیلمهای وینیل یا کاور های از جنس اورتان یکی دیگر از اقداماتی است که اخیراً بسیار مورد توجه قرارگرفته است.

متریال نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بیشتر بخوانید لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید