هیاهوی جدید درباره قیمت اجرای نمای سنگ خشک

در به کارگیری سیستم سنتی تایل های سرامیکی با چسب یا ملات سیمانی به ساختمان وصل می شوند. سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است با این تفاوت که در دمای بالاتری (نزدیک به 1400 درجه سلسیوس) نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد و به دو روش اکسترودی و پرسی تولید می شوند.علت تولید پرسلان ها در این دما بوجود آمدن ماهیت هایی چون تخلخل کمتراز 0.1% و حالت زجاجی(شیشه ای) در آن است و این امر آنها را از سایر محصولات سرامیکی تفکیک می کند. این آجر های سرامیکی پرش شده خشک ، به راحتی قابل رقابت با انواع مختلف سرامیک هستند. همین مزیتهای به ظاهر ساده، باعث شده است، که طراحان، معماران و مهندسان ساختمانی، علاقه بسیار زیادی به استفاده از نمای کرتین وال با لامل آلومینیومی داشته باشند. پیش از این مصالح نما ، با ملات یا چسب سیمانی به سازه اصلی ساختمان فیکس می شد، در این روش نصب امکان استفاده از عایق کاری برای سازنده وجود نداشته و همچنین در ارتفاعات زیاد بار باد وارد شده به سازه باعث کاهش استحکام متریال نما و نهایتاً باعث سقوط آن شده که خطرات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. This da​ta was c᠎reated by behsaznama Conte nt G enerator DEMO.

اجرای نمای خشک آجر

نخستین بار در دهه 70میلادی، معمارانی در کشور آمریکا تصمیم به نصب سنگ بر روی آسمان خراش های عظیم به روش خشک را گرفتند. ابعاد و مساحتی که قرار است نماسازی در آن اجرا شود روی قیمت اجرای نمای سنگ خشک مؤثر است. جهت اطلاع از قیمت انواع مصالح و متریال مورد استفاده در نمای خشک ساختمان میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید. متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی – تراکوتا و سفالینه کرتین وال صفحات آلومینیوم کامپوزیت فایبر سمنت برد ، ترموود و … به طور کلی این متریال را می توان در زمره یکی از مصالح نمای خشک زیبا و با دوام قرار داد. به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک نما به شکلی طراحی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می دهد. Th​is c᠎on᠎tent was done with behsaznama  Con᠎te᠎nt ​Gene᠎rator  DEMO.

در سیستم نمای خشک ،متریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. نماهای کرتین وال از آنجا که هیچ باری از خود ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها نیروهایی که تحمل میکنند، نیروی وزن خودشان و همچنین نیروهای جانبی نظیر باد، باران و طوفان است، به همین دلیل، سازههای خود ایستا نام گرفتهاند. مصالح را با توجه به نوع اتصالی که با بدنه ساختمان ما دارند، در جای خودشان محکم می نماییم. در این نوع نما، شیشههایی که قرار است، به عنوان نمای ساختمانی نصب شوند، به جای اینکه روی خود ساختمان قرار بگیرند، روی سازه کرتین وال نصب میشوند. می توان گفت که نئوکلاسیک ها از طرحهای کلاسیک در سبک مدرن استفاده می کنند. قم در مرکز ایران ودر مجاورت دریاچه نمک آرانوبیدگل قرار گرفته و مرکز استان قم است. حملهٔ افغانها به ایران در پایان دورهٔ صفویه باعث شد که این شهر صحنهٔ نبرد میان مردم و مهاجمان شده و مورد تاخت و تاز قرار گیرد.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه 70 شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند. صنایع فلزی و تجهیزات اداری : در ساخت وسایلی مانند کابینت، بدنه کامپیوتر، پارتیشن و وسایل اداری میتوان از ورقهای رنگی استفاده کرد. همچنین طراحی آنها، به گونهای است، که بتوان شیشهها را با لاستیکهای مخصوصی به نام EPDM در برابر نفوذ و هدر رفتن حرارت ادامه مطلب عایق بندی کرد. لاملها نیز با توجه به طراحی نمای کرتین وال و کاربردی که دارند، دارا انواع مختلفی هستند. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی به کمک رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می شود. همانطور که در بالا اشاره کردیم، تنوع طرح و رنگ های نمای سرامیک خشک زیاد است. همان طور که اشاره کردیم، ساختار اصلی و هسته کرتین وال یا استراکچر آن از شاسی و لامل تشکیل و سپس شیشهها یا سایر پوششها بر روی آنها با دقت و ظرافت نصب شده است. همان طور که پیش از این گفتیم، لاملها دارای انواع مختلفی همچون لاملهای فولادی، چوبی و آلومینیومی هستند که بهترین نوع آنها لامل آلومینیومی است.

دیدگاهتان را بنویسید