نمای ساختمان داده می‌توانیم همه یادگیری از

مانند هر چیز دیگر، سرامیک ها هم از پیشرفت علم و تکنولوژی بی نصیب نمانده و به طور مداوم نمونه های زیباتر و کاراتر از آنها تولید می گردد. برای اجرای سنگ ها از اسکوپ استفاده گردد. ایجاد شکست در پوسته ساختمان از جمله ایده های جذابی است که بسیاری از معماران در طراحی های مدرن خود از آن بهره می گیرند. 2. نکته دیگر در نورپردازی توجه به رنگ ها و شدت نورها می باشد که فاکتوری مهم در طراحی نورپردازی ساختمان های مدرن است. این مسئله به خوبی در زلزله ها ثابت شده است هر چه نفوذ و آمیختگی سیمان در سنگ بیشتر باشد به همان نسبت چسبندگی سنگ به نما افزایش یافته است. سرامیک نمای ساختمان همیشه در رقابت با استفاده از سنگ برای نماکاری بوده است که در حال حاضر این دو نما یعنی نمای سرامیکی و سنگ نما نسبت به سایر پوشش ­ها نظیر ماسه و سیمان، آجر و گچ محبوبیت بیشتری داشته و البته که مقاومت و زیبایی به مراتب بیشتری نیز دارند. 2. بهره گیری از نور پردازی با هدف تاکید بر المان های کلاسیک که نشان دهنده شکوه معماری نمای این نوع ساختمان هستند. نمای رومی معماری پیچیده ای دارد و در طراحی این نما از انواع مصالح گران قیمت استفاده می شود به همین دلیل است که برای دیزاین نمای خارجی ساختمان های لوکس این مدل نما کاربرد زیادی دارد.  Art icle was gen᠎erated wi th G SA C᠎on᠎tent Ge nerator DEMO.

بیاموزید برای شروع نمای ساختمان

همچنین این شرکت در ساخت سازه (اجرای ساخت کامل، بازسازی، طراحی داخلی و دکوراسیون و نمای صنعتی ساختمان ) دارای تخصص و تجربه بسیار بالا می باشد. خیر، سرامیک پرو را نمی توان به عنوان یک واکس ، پولیش و یا ترکیبات مشابه دانست که به راحتی با شستشو از بین می روند این محصول دارای دوام طولانی تر و مقاوم تر از این ترکیبات است. در این مطلب با انواع طراحی مدرن و کلاسیک نمای ساختمان دو طبقه آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این نماهای خارجی بتوانید به نمای ساختمان ایده آل و دلخواه خود دست یابید. در ادامه این قسمت از شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا قصد داریم در مورد طراحی نما و ویژگی های طراحی نمای کلاسیک مطالبی را ارائه دهیم. نوع دوم ، لوور آلومینیومی با مقطع مستطیلی بوده که این پروفیل های آلومینیومی با توجه به ساختار خاص قالب آن قابلیت نصب و اجرا در طول های بلند بدون دستگاه های نگهدارنده و در زاویه های مختلف را دارا می باشند. رنگ، حالت و شدت نور و هماهنگ سازی رنگ نور با رنگ مصالح نمای ساختمان نکاتی است که طراح باید در نظر بگیرد.

معایب نمای سرامیک خشک

مانند روش نمایان در این روش نیز باید ابتدا نقشه های کارگاهی بر اساس وضع موجود تهیه و زیر سازی فلزی انجام پذیرد. 7. هماهنگی رنگ نور ها با رنگ متریال المان های موجود در نما انتخاب شود ، که از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام برنامه ریزی برای نور پردازی به آن توجه کرد. این روش را به خاطر فیکس و ثابت شدن ورق کامپوزیت با پیچ و پرچ بر روی زیرسازی فلزی ، فیکسینگ یا ثابت مینامند. معمولا سنگهایی که در نمای خشک استفاده میشوند، ضخیمتر از سنگهای نمای سنتی هستند، چون اگر از سنگهای نازکی برای این کار استفاده شود، در هنگام سوراخ کردن (برای پیچ و مهره) ترک خواهند خورد. چراکه بسیاری از خریداران کیفیت یک ساختمان را بر اساس پوسته آن ساختمان می سنجند و عدم استفاده از مصالح مرغوب در نما را نشانه بی کیفیتی کل ساختمان می نما دانند. با مخلوط کردن این مواد با هم پاککنندهای مناسب به دست میآورید که میتوانید با آن دیوارهای رنگ روغن را بدون ترس از خراب شدن تمیز کنید اما یادتان باشد هنگام استفاده از محلول دستکش بپوشید. در مقایسه با سنگ طبیعی، کاشی پرسلانی از یکنواختی بالایی برخوردار است و در برابر مواد شیمیایی مثل اسیدها و بازها مقاومت بهتری دارند، هم چنین به دلیل ضخامت کمتر نسبت به سنگ نصب آن راحت تر است و بار مرده کمتری به ساختمان تحمیل مينماید و روش نصب آن هم از نوع ریلی و بدون ملات است، بنابراین آسیبهاي احتمالی کمتر ميشود و نصب آسان و سریعی دارد.

برای شستن سنگ،بهتر است تنها از آب استفاده شود.برای تمیز کردن گرانیت ها می توان برس مویی غیر فلزی و محلول های شوینده ی رقیق و مناسب به کار برد.مرمرها را نیز می توان با آب و محلول های شوینده رقیق تمیز کرد.سنگ های گرانیت،مرمر و شیت استفاده شده در نمای ساختمان به تناوب نیاز به شست شو با مواد تمیز کننده رقیق دارند. نمای سنگ از قدیم الایام وجود داشته و به دلیل هماهنگی با طبیعت طرفداران زیادی دارد. نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند. سنگ های معمولاً به دلیل وجود رگه هایی که در آنها دیده می شود استحکام چندانی ندارند و مشکل سنگ های آذرین معمولاً جذب آب پایین و عدم چسبندگی با بدنه ساختمان است.

دیدگاهتان را بنویسید