قوانین عدم دنبال کردن درباره کرتین وال

این امر موجب تمیزی ساخت نما و همچنین زیبایی دوچندان نمای ساختمان می شود. چوب های ترمو برای فضاهایی که در شرایط جوی همچون سرما و گرما و بارندگی و رطوبت و حشرات و یو وی آفتاب قرار دارند استفاده می شود که از آن جمله می توان به نمای بیرونی ساختمان، کف محوطه های باز (دکینگ)، پل، فلاور باکس، کنار استخر، آلاچیق، پرگولا، سونا، کلبه و ویلای چوبی و… ساختمان سی خانه در شمالی ترین منطقه تهران در محله دربند قرار گرفته است. نمای ساختمان هر کشور، شهر و منطقه بنا به اقلیم و شرایط آب و هوایی، سبک و فرهنگ هر مکان متفاوت و منحصر به فرد است. با این وجود در طراحی نمای پست مدرن در ویلا ، طراح می تواند به معماری بومی منطقه گریزی بزند و با الهام گرفتن از معماری بومی و سنتی یک نمای جذاب و تفکر برانگیز خلق کند. این کار در نمای خانه ویلایی ساده ایرانی زیبایی آنها را دو چندان کرده و ظاهر ساختمان را لوکستر نشان میدهند.

نمای خشک سنگ

ما در این مقاله مفهوم تراکوتا، اهمیت و ویژگی آن را مورد بررسی قرار دادیم. در این سیستم ابتدا سطح نما بصورت شبکه بندی کامل زیر سازی شده و پروفیل های آلومینیومی فریم نما روی این شبکه بندی قرار می گیرند. این دو فرم غالب در نماسازی ایران به شمار میروند . به دلیل وارداتی بودن این متریال قیمت نسبتا بالایی دارد. ویژگی دیگری که بایستی برای این مصالح ساختمانی در نظر گرفت این است که آن ها بسیار مقاوم و مقاومت فشاری بالایی دارند به این دلیل که به واسطه وجود مش فلزی در داخل آن ها میتوانند وزن بالایی را تحمل کنند و علاوه بر آن رفتار آنها نسبت به انبساط و انقباض بسیار مطلوب میباشد . در تصاویر بالا جذابترین نمای ساختمان همکف را مشاهده کردید. برای استفاده از متریال در طراحی نمای مدرن دست شما باز است. استفاده میشود. برای جلوگیری از یکنواختی میتوانید از مقدار کمی رنگ روغنی مثل بنفش یا آلبالویی نیز استفاده کنید. اگر علاقه به داشتن خانه همکف شیک را دارید اما در تهران یا شهرهای بزرگ ایران زندگی میکنید ولی داشتن اینچنین ساختمانی برای شما نه صرفه اقتصادی دارد و نه کاربرد، بهترین راه برای ساختن یک خانه نقلی همکف با سقف شیروانی رنگارنگ در مناطق شمالی کشور و یا در باغی در حومه شهر است، تا با گذارندن اوقات فراغت در آن آرامش لازم را کسب کنید.

پنج روش برای استاد کرتین وال بدون Breaking A Sweat

هنگامی که این اتفاق ها میافتد این ساز ها میتوانند محله و گاهی اوقات چشم انداز ما را دچار تغییر کنند و باعث میشوند که که عابران و رهگزان متوقف شده و به این ساختمان ها توجه کنند.در این مقاله قصد داریم به تحیلیل و بررسی ۱۰ ساختمان با نمای ساختمان مدرن بپردازیم که ما را شگفت زده کرده و گاهی اوقات باعث میشوند که چندین بار برگشته و آن ها را نگاه کنیم. در طراحی نمای این ساختمان دو مقیاس شهری و انسانی در نظر گرفته شده و ناظر در برخورد با این نما حس نزدیکی به آن را خواهد داشت. امروزه مهندسان معمار با طراحی ساختمانهایی لوکس و مینیمال و استفاده از مصالحی مانند شیشه ساختمانهای همکف بسیار شیک و مدرن را میسازند. سرامیک وزن کم و قیمت مناسبی دارد؛ اما استفاده از این طرح به عنوان نمای ساختمان به دلیل انعکاس نور در مکانهای پرتردد توصیه نمیشود. در لغت کرتین وال ( CURTAIN WALL ) به معنای دیوار پرده ای می باشد. بنا بر این توضیحات، نمای کرتین وال نمای بیرونی سازه را از بعد زیبایی شناسی جلوه دار و زیبا می کند. از جهت مهندسی نمای تراکوتا را می توان با متریال هایی همچون کرتین وال ها و نمای آلومینیوم کامپوزیت ترکیب کرد.  This w as g᠎enerat​ed ​by G SA Conte​nt G᠎enerat or Dem oversi on.

به طور مثال با نماسازی اصولی میتوان تابش نور را کنترل کرد. لایه پلی اتیلنی که در پانل های کامپوزیت قرار گرفته نوعی سد حرارتی ایجاد نموده که منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی و بهینه سازی آن می گردد. نما در لغت به معنای چیزی است که در معرض دید قرار میگیرد. به زبان ساده باید گفت فرقی نمی کند که طراحی برای فضای داخلی یک منزل مسکونی انجام می شود یا طراحی برای فضای خارجی و نمای آن، در هر صورت اگر طراحی بر اساس سبک مشخصی قرار است اجرا شود؛ باید المان ها و شاخصه ها این سبک در طراحی دیده شود. در این صورت میتوانید نمای بیرونی ساختمان ویلایی را به سلیقه خود به معماران سفارش دهید تا برای شما طراحی دقیق و کارشناسانهای را انجام دهند. علاوه بر تمامی موارد بالا گفتن این نکته خالی از لطف نیست که سرعت نصب بتن اکسپوز ها بسیار بالا می باشد و به محض آماده شدن سفارش خود می توانید آن ها را در ساختمان خود نصب نمایید.

سیستم های مدرن نما

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از شرکت اجرای نمای سرامیک خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید