سوالات برای/درباره اجرای نما

گروه مهندسان مهرازان نما فعالیت خود را در سال 1390 به صورت تخصصی در حوزه نماهای مدرن ساختمانی و دکوراسیون داخلی آغاز نمود. مجری نما ساختمان استفاده از پنجره یکسره جهت باکس راه پله ممنوع است.قاب پنجره و اجزای نما در صورت همرنگ بودن با نمای اصلی مجاز می باشد.فضای ورودی ساختمان تعریف شده و دعوت کننده باشد و با عقب رفتگی در پلان طراحی شود.در طراحی نما به تناسب و توازن خطوط ریتم افقی و عمودی غالب توجه شود.اگر شما پیمانکار نما ساختمان هستید، به شما توصیه می کنیم تا از اصول و قوانین برای یک نبشیکشی مطمئن استفاده کنید تا در اجرای نمای ساختمان خود دچار مشکل نشوید. بنابراین به عنوان یک مجری طرح بسیار مهم است که از نکات اجرایی نمای ساختمان آگاهی داشته باشید و آن ها را مو به مو اجرا کنید. برای اینکه پشت سنگ های نما را اسکوپ کاری کنید نباید از سیم های بلند برای سنگ های بزرگ استفاده کنید. چنین محصولی با قابلیت تولید توسط متریال های گوناگون از قبیل آلومینیوم و استیل می تواند در پروژه های مختلف به عنوان نمای لوکس ساختمان نیز به کار رود .

کرتین وال – تجزیه و تحلیل عمیق در مورد اینکه چه کار می کند و چه چیزی نیست

انسان های امروزی بسیار هوشمند تر از آنچه که شما فکر می کنید هستند و به سرعت در یک نگاه متوجه غیر اصولی بودن یک نما خواهند شد. اگر تنها قسمت های مشخصی نورپردازی شود بازهم می تواند روی نظر مردم تاثیر مثبت بگذارد . از نظر عایق، روکش پیویسی مدرن بسیار بهتر از نمای ورق فلزی است و اغلب کمی زیباتر از تخته های چوبی. نمای کرتین وال به طور کلی، از پروفیل آلومینیوم همراه با خدمات رنگ های پودری الکترواستاتیک و یا آنودایزینگ تولید می شوند. کلمه نما در اصل از کلمه ایتالیایی “facciata” گرفته شده است و به عنوان بیرون یا تمام وجوه خارجی یک ساختمان تعریف می شود. بنابراین با این کار هم ایمنی و هم زیبایی ساختمان را حفظ کرده اید. اگر به عنوان یک معمار یا طراح نما مشغول به طراحی نمای ساختمان شده اید اما طراحی داخلی را معمار دیگری انجام داده است باید به سبک و سیاق طراحی او دقت داشته باشید و آن را مورد تحلیل قرار دهید.  A rtic le w as c​reated by behsaznama ​Co᠎ntent ᠎Ge​nera᠎tor  DE MO.

بهترین توضیح اجرای نما من تا به حال شنیده ام

پس اگر می خواهید ساختمانی که طراحی کرده اید جلوه ی بیشتری داشته باشد و اصطلاحا نمای آن شسته رفته به نظر برسد در ادامه با آریاز دیزاین همراه شوید تا تعدادی از مهمترین و اساسی ترین نکات اجرایی نمای ساختمان را با هم بررسی کنیم. از سنگ پلاک در فرش کف فضاها هم استفاده میشود که در مبحث کف سازی و فرش کف به آن پرداخته می گردد. نمای ساختمان اولین سرنخی است که برای قضاوت یک ساختمان می توان به آن توجه داشت. این نکات باید تمام و کمال در اجرای نمای ساختمان رعایت شود. ممکن است تصور کنید افراد عادی که از طراحی نمای ساختمان سر در نمی آورند بنابراین متوجه عدم رعایت برخی از نکات نخواهند شد. پس حواس تان به ابعاد و رعایت تناسب در اندازه ی پنجره ها باشد. این براکت ها بارهای باد و زلزله را منتقل کرده و به دیوارهای پشتیبان متصل می شوند. به طور کل چندین سال است که نمای کامپوزیت و آجری به یکی از متداول ترین متریال های مصرفی در اجرای نمای ساختمان های مسکونی تبدیل گشته است.در صورتی که در سیستم اجرای نمای ساختمان از انواع سنگ های رودخانه ای و ضخیم استفاده میکنیم باید قالبها را تا زمان گیرش کامل ملات استفاده کرد .در صورتی که در اجرای نمای ساختمان از سنگ پلاک در نما استفاده شود باید در برابر یخ زدگی از آن مراقبت لازم را به عمل آورد تا سطح کار از هر نوع آلودگی پاک شود و سپس با یک روش مناسب به بخش زیرین خود متصل شود که برای این کار میتوان از پیچ و رول پلاک و نصب کردن سیم و اسکوپ کردن سنگ نما و کار گذاشتن قلاب استفاده کرد .

بسیاری از سازندگان ممکن است بخواهند فضای پشت سنگ های نما را به واسطه ی نخاله های ساختمانی پر کنند اما این حرکت بسیار تا بسیار اشتباه است. شرکت توسعه نمای مدرن آراد با بیش از ۱۰ سال تجربه و اجرای بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع انواع نما، فارغ از در نظر گرفتن مکان و موقعیت پروژه و همچنین نوع نمای به کار رفته در ساختمان شما، آماده ارائه راهحلهای خلاقانه و مدرن، از زمان برنامه ریزی و طراحی تا اجرا و تحویل و حتی پس از اتمام پروژه به شما عزیزان می باشد. طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد. بنابراین در انتخاب نوع متریال مصرفی به این موضوع دقت داشته باشید که این متریال به هدر رفت انرژی دامن نزنند. تیمی از پژوهشگران آلمانی، نمای هوشمندی ساخته اند که مسدودکننده نور خورشید برای پنجره های شیشه ای است. این امر منجر به ایجاد اشکال ابتکاری در ساخت و ساز با استفاده از مواد جدیدی مانند بتن، فلز و شیشه شد.در حال حاضر، انواع نامتناهی از طرح های خانه هایی با نمای مدرن وجود دارد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه نصب نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید