آنچه شما باید از معلمان خود درباره فروشگاه کتاب های موسیقی پرسیده داشته باشید

بعد از اتمام کلاس ها از حدود ساعت پنج عصر تا نزدیک نماز مغرب و عشا بیکار هستید هستید و با توجه به اینکه فرمانده ها خیلی کم هستند برای نماز مغرب و عشا به اندازه نماز ظهر سخت گیری زیادی وجود نداره. از همون روز اول یه قول و قرار با خودتون بذارید. پس بهتره اگر بی نظمی کردید، منت نکشید و خودتون رو کوچیک نکنید و بابت بی نظمی عذرخواهی نکنید. با شماره یک، پای راست رو محکم می زنید و با شماره دو، پای چپ و به همین ترتیب به همراه گروهان خودتون راهی میدون صبحگاه میشید. بعد از نظم و ترتیب شخصی، لباس سربازیتون رو می پوشید و میرید سراغ سرویس بهداشتی و گرفتن وضو و آماده میشید برای خوندن نماز. دو تا پتو و دو تا ملحفه رو به شکل خیلی منظم و با یه ترتیب خاص که همون روز اول بهتون یاد میدن مرتب می کنید چون فرمانده دوباره اول صبح میاد و نظم و ترتیب آسایشگاه و تخت ها رو نگاه میکنه و اگر ذره ای غفلت کرده باشید، تنبیه خواهید شد. نسخه اصلی این کتاب دو جلدی هست که بیشتر جلد دوم رو به هارمونی پیشرفته قرن بیستم اختصاص داده و به فارسی ترجمه نشده، همچنین یک دفتر تمرین همراه کتابه که برای تسلط کامل هنرجو بر مباحث مورد نظر طراحی شده!

دانلود کتاب های موسیقی

آرشیو بزرگ فیدیبو شامل بیش از 50,000 کتاب، رمان و مجله فارسی است که در دسترس کاربران قرار گرفته است. کاربران شنوتو میتوانند به برخی از محتوای موجود در آرشیو به صورت رایگان دسترسی داشته باشند، اما برای استفاده از تمامی خدمات شنوتو باید اشتراک ماهانه یا سالانه تهیه کنید. معمولا فرمانده از این فرصت استفاده می کنه و دایما قوانین رو گوشزد می کنه و تهدید می کنه که خیلی بی نظم هستید و تا حالا همچین گروهان بی نظمی نداشتم. علاوه بر این، مجموعه کامل منابع دیجیتالی و آنلاین این کتاب ها، انتخاب های بیشتری برای فراگیران عزیز فراهم کرده است که همه عزیزان می توانند آنها را چه داخل کلاس و چه در رفت و آمد خود به طور آنلاین استفاده و انگلیسی خود را بهبود بخشند. بعد از اینکه نماز خوندید همه سربازهای گروهان در یک محل مشخص جمع میشند تا فرمانده گروهان و کمک های فرمانده هم حاضر بشند.

برپایی نمایشگاه این فرصت را به علاقه مندان و کتاب دوستان می دهد که بتوانند کتاب های مورد نیاز خود را برای سال آینده تهیه نموده و کتابهایی که نمی توانند در شرایط عادی بیابند را از این محل تهیه نمایند. مثلا داخل اسایشگاه، پله ها، حیاط پادگان، آشپزخونه، سرویس های بهداشتی و هرجایی که نیاز باشه. طبق پیشنهادی که قبلا توی پست وسایل مورد نیاز برای سربازها گفته بودم، بهتره حتما پلاستیک فریز داشته باشید و روی ظرف غداتون بکشید تا مجبور نباشید توی صف طولانی برای شستشوی ظرف ها اونم در سرویس های بهداشتی معطل بشید. بهعلاوه حتما با خود مقداری خوراکی بههمراه بیاورید، زیرا غرفههای اغذیهفروشی در این نمایشگاه همیشه شلوغ است و با صفهای طولانی همراه است. تمامی کتابهای مرتبط با تئوری موسیقی از مبانی بنیادین تا هارمونی گنجانده شدهاست. من اول کتاب تئوری موسیقی اثر کمال پورتراب رو تهیه کردم و شروع کردم به خوندن اما از ابتدا سخت بود برام و مطالب رو درک نمیکردم. بهانه هایی مثل ببخشید دیشب مریض بودم نتونستم، دیشب پُست دادم (نگهبان بودم) خسته بودم یادم رفت درست مرتبش کنم، من مرتبش کردم دوستم اومده روش نشسته خراب شده، دوستم زیرتختم آشغال ریخته، این لیوان بالای کمد مال من نیست، به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد. Da ta was cre᠎ated wi​th G​SA C​onte nt ​Ge ne​ra tor DEMO!

مثل صدای خشاب عوض کردن توی بازی های کامپیوتری. پوتین پاتون می کنید، کلاه میذارید و میرید برای تمیز کردن و نظافت محیط داخل آسایشگاه و داخل محوطه پادگان. آقای پورتراب این مفهوم را در زندگی خویش داشت و زندگی می کرد و البته می دانست که زندگی کردن در خدمت به مردم است نه در خدمت به خویش. نمایشگاه کتاب تهران همیشه رویداد شلوغی بوده و اغلب با ترافیکهای سنگین و شلوغیهای توانفرسا در ایستگاههای متروی تهران در مجاورت مصلا همراه است؛ بنابراین اگر در تهران زندگی میکنید یا اینکه فرصت خرید آسان کتاب از کتابفروشیهای سطح شهر را دارید، نیازی نیست تا خود و فرزندانتان را برای حضور در این رویداد سالانه به دردسر بیندازید. رهبر اسبق ارکستر سمفونیک تهران، دربارهٔ ویژگی های شخصیتی استاد پورتراب گفت: وی عاشق موسیقی و زندگی بود. احتمالاً باید برای کسب اطلاعات بیشتر با لیست پخش مبانی نظریه موسیقی شروع کنید، اما بقیه مقالات ما را نیز بررسی کنید. تصور کنید که کلی سرباز به این حالت رو به روی پرچم ایستادن و سرود ملی هم نواخته میشه.

خرید کتاب های موسیقی

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مطالب بیشتر لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید