بک لینک مرکز فروش بک لینک پایدار و دائمی برای وبسایت های مختلف
تلفن: 09371552993| ایمیل: info@backlinkweb.ir
بک لینک وب
خرید و فروش بک لینک با کیفیت

رپورتاژ آگهی

از زبان ویکی پدیا:

رپورتاژ آگهی (به انگلیسی: Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است.اصطلاح رپورتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه‌ها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانه‌ها، رپورتاژ آگهی‌ها بسیار موثرند و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپورتاژ آگهی‌ها تصویب شده و می‌شود. دیوان بین‌المللی تجارتدر قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند در سال‌های اخیر مواردی برجسته از این پدیده در تلویزیون دولتی ایران مشاهده شده که از جمله می‌توان از برنامه عمو پورنگ که داریوش فرضیایی آن را تهیه کرده نام برد.از آن گذشته، موارد دیگری از رپورتاژ آگهی در رسانه‌های ایران وجود دارد که منتقدان را وادار کرده خواهان تصویب قوانینی برای مقابله با رپورتاژ آگهی‌ها شوند.

 

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند.

رپورتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .

رپورتاژ آگهی درواقع یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلنیک فالو میباشد.

مهمترین نکاتی که در این روش تبلیغات اینترنتی وجود دارد ؛

اول : نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود .

دوم : رپورتاژ خبری در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود .

سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .

چگونه رپورتاژ آگهی باعث ارتقاء رتبه سایت من در گوگل میشود ؟

در محتوای رپورتاژ یک تا سه کلمه کلیدی از متن بصورت فالو لینک میشود به سایت شما .
بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید

و معتبر بالاترین تاثیرگذاری را در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد .

رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان محدود نیست و همیشه در سایت‌ها باقی میماند، بنابراین تاثیر آن برای سئو بیشتر خواهد بود .

بک لینک وب با همکاری سایت‌های طرف قرارداد خود اقدام به ارائه رپورتاژ آگهی با قیمت مناسب در سایت‌های هم موضوع و مناسب سایت شما نموده است.

تبلیغ رپورتاژی ما به صورت یک پست کامل همراه با عکس و ۵ لینک فالوو به سایت شما است و مسلماً بهترین بازدهی را برای شما خواهد داشت.

پس اگر میخواهید بجای خرید بک لینک بصورت مستقیم در سایت‌ها ، هدفمندتر تبلیغ کنید ما به شما رپورتاژ را پیشنهاد میکنیم.

با درخواست‌های مکرر مشتریان عزیز امکان مشاهده قیمت و سفارش مستقیم رپورتاژ آگهی در صفحه مربوط به هر سایت اضافه شد.

رپورتاژ آگهی برای سایت هاستینگ

تاثیر رپرتاژ آگهی در سئو سایت

نحوه نوشتن یک رپورتاژ آگهی

تبلیغات جدید با رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در افزایش فروش

تاثیر رپورتاژ آگهی در وب برندینگ

رپورتاژ آگهی با ثبت لینک فالو در آن

تاثیر رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید ایران

نویسندگی رپورتاژ آگهی

لیست سایت جهت سفارش رپورتاژ آگهی ارزان

در حال حاضر فروش رپورتاژ آگهی فقط برای وب سایت های هم موضوع به صورت محدود ارائه می شود

 

 

 

 

مقالات مرتبط: